FAQ
Který typ protiskluzového návleku můžu nosit v zimě?
Oba naše typy návleků jsou vhodné na zimní měsíce. Dobře ale poslouží i v jiných ročních období na kluzkém terénu (písek, bahno, apod.).
Která velikost je pro mě vhodná?
Nesmeky plus/Nesmeky jsou vyráběny ve variantě dámský a pánský. Dámský je vždy v univerzální velikosti EU 35-41. Pánská varianta pak v univerzální velikosti EU 42-49.
Jak moc jsou pružné, nemůžu je roztrhnout?
Naše protiskluzové návleky jsou vyráběny z velmi pružného materiálu a roztrhnout je, není prakticky možné. Sami jsme dělali zátěžoví test.
Jaký je rozdíl mezi Nesmeky plus a Nesmeky?
Hlavním rozdílem je, že Nesmeky plus mají hroty i na patě, celkem jich mají 6. Nesmeky mají hroty 4, na patě pak žádný.
Jaký mám zvolit typ protiskluzového návleku podle terénu?
Nesmeky plus jsou vhodné na: zledovatělé chodníky/cesty, procházky do hor, lesa, turistiku- chůze s holemi (tzv. Nordik Walking).
Nesmeky doporučujeme: do náročného terénu a pro vysokohorskou turistku, do klasického městského provozu- zledovatělé chodníky/cesty.
Jaký mám zvolit typ návleku podle druhu obuvi?
Nesmeky plus: mimo klasickou obuv (trekingová, pohorky, pracovní, apod.), jsou vhodné i pro obuv, která nemá úzký podpatek.
Nesmeky: zde opět platí, že jsou určené pro obuv trekingovou, pohorky, pracovní, apod. Jelikož nemají hroty na patě, jsou výborné i na boty s vyšším nebo úzkým podpatkem. To ocení zejména ženy, které ani zimě neodolají podpatkům.
Který typ návleku musím sejmout při změně prostoru z venkovního za vnitřní?
Nesmeky plus nevyžadují sejmutí z obuvi při změně terénu, tzn. z vnějšího do vnitřního, tzn. nehrozí u nich mechanické poškození interiérových povrchů.
Nesmeky vyžadují sejmutí z obuvi při změně prostoru z venkovního na vnitřní, jinak hrozí riziko mechanického poškození vnitřního povrchu (např.: lino, plovoucí podlaha, dlažba, apod.).
Jak se mám o Nesmeky plus/Nesmeky starat?
Po každém použití je nutné Nesmeky plus omýt vodou a otřít do sucha. 1x měsíčně pak gumu (pryž) u Nesmeku plus ošetřete 100% silikonovým olejem. Déle Vám vydrží.
Mohou hroty zrezivět?
Hroty jsou pozinkované, což je speciální úprava proti korozi. Pokud budete dodržovat naše doporučení o jejich údržbě, hroty nezreziví.
Je možné hroty koupit samostatně?
To možné není.
Když bych chtěl/a vaše protiskluzové návleky použít pro horolezectví či do kamenitého terénu, tak můžu?
Nesmeky plus a ani Nesmeky nejsou vhodné pro horolezce. Na kamenitém terénu se nemají hroty do čeho „opřít“ a protiskluzové návleky by neplnily svůj účel.
Když si chci jít zaběhat, mám zvolit Nesmeky plus nebo Nesmeky?
Doporučujeme určitě zvolit Nesmeky. Po naší osobní zkušenosti se s nimi běhá lépe.
Kdy můžu použít Nesmeky plus/Nesmeky, při jakých profesích?
Odklízení sněhu, kdy je pod sněhem vrstva ledu, rybaření na ledu, běh, Nordik Walking (chůze s holemi), radovánky s dětmi na ledu, poštovní doručovatelé, popeláři, řemeslníci, stavaři a prostě každý, kdo nechce uklouznout a řešit zranění.
Jak navléknu Nesmeky plus na obuv?
Nesmeky plus navlékneme na obuv tak, že je položíme hroty na zem a přišlápneme. Poté přední část (se 4 hroty) důkladně přetáhneme přes špici boty a zadní část (se 2 hroty) přes patu obuvi. Materiál je velmi pružný, k přetržení nedojde. Po použití opláchněte od soli a nechejte oschnout.
Jak navléknu Nesmeky na obuv?
Nesmeky navlékneme na obuv tak, že je položíme hroty na zem a přišlápneme. Poté přední část (menší otvor) přetáhneme přes špici boty a zadní otvor (větší otvor) přes patu. Důkladně přetáhneme. Materiál je velmi pružný, nepřetrhne se.
Jakou poskytujete záruku?
Záruka je 2 roky. Životnost se pak odvíjí od toho, jak se o návlek po sejmutí z obuvi staráte. Vydrží vám ale roky.
Jak můžu zaplatit za objednávku?
Můžete zaplatit platební kartou (Visa i MasterCard), dále bankovním převodem a při osobním odběru i v hotovosti.
Jak mám postupovat, když si chci protiskluzový návlek vyzvednout osobně?
Pokud jste zvolil/a platbu v hotovosti, pak zavolejte na tel. číslo: +420 737 175 630 nebo napište email na: [email protected] a domluvte si s paní Masnou termín vyzvednutí. Když budete mít hotovost v co nepřesnější v hodnotě objednávky, budeme moc rádi.
V případě volby platby bankovním převodem nejdříve vyčkejte na naše potvrzení, že platba přišla na náš bankovní účet (zašleme vám automatickou zprávu). Až po této emailové zprávě zavolejte na +420 737 175 630 nebo napište email na: [email protected] a domluvte si termín vyzvednutí.
!Osobní odběr je možný pouze ve Zlíně a výhradně po předchozí tel. nebo email dohodě. Při osobním odběru nemůžete uhradit objednávku platební kartou.
Jak si můžu nechat zboží poslat?
Nesmeky plus/Nesmeky si můžete nechat zaslat na některou z tisíce poboček Zásilkovny. Na výdejním místě můžete platit v hotovosti nebo platební kartou.
Dále nabízíme doručení přímo k vám domů službou PPL. U řidiče můžete platit v hotovosti nebo platební kartou.